TAHAKKUK VE İDARİ İŞLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
1- Daire Başkanlığımıza tahsis edilen bütçenin yıl içinde ödenek harcama vs. gibi işlemlerin yapılması ve gerekli dokümanların tutulması,
2- Üniversitemizin öz kaynaklarından aktarımı yapılan ödeneklerin ayrıntılı harcama planlamasını ihtiyaçlara göre düzenleme,
3- Tıp Fakültesi ve İlçe Kampüslerin yemek hizmeti alımlarına ait ödemeleri yapmak,
4- Daire Başkanlığımız bağlısı yemekhane ve kafeterya/restoranın ihtiyacı olan gıda maddeleri alımlarına ait ödemleri yapmak,
5- Daire Başkanlığımız bağlısı yemekhane ve kafeterya/restoranın ihtiyacı olan masa, sandalye, mutfak ve diğer malzemelerin alımına ait ödemeleri yapmak,
6- Daire Başkanlığımız ve bağlısı sosyal tesislerin ihtiyacı olan Her türlü temizlik malzemesi alımlarına ait ödemeleri yapmak,
7- Daire Başkanlığımız bünyesinde yapılan ilan ödemelerini gerçekleştirmek (Basın İlan Kurumu, yerel-ulusal gazeteler, Kamu İhale Bülteni vb).
8- Devlet Malzeme Ofisinden, Avans ve Kredilerin açılması yoluyla alınacak olan malzemelerin ödemelerini yapmak,
9- Akaryakıt ve Araç Kiralama hizmet alımlarına ait ödemleri yapmak,
10- Doğalgaz faturalarına ait ödemeleri yapmak,
11- Her türlü mal ve hizmet alımlarında avans ve kredi açma işlemlerini yapmak,
12- Daire Başkanlığımız bünyesinde bulunan taşıtların, zorunlu mali sorumluluk sigortasına ait ödemeleri yapmak,
13- Daire Başkanlığımıza ait ödenekleri kontrol etmek, serbest bırakma veya ek ödenek talep işlemlerini yürütmek,
14- Gerçekleştirilen iş ve işlemlere ait düzenlenecek belgelerin, merkezi yönetim harcama belgeleri yönetmeliğine uygun olarak hazırlanılması işlemlerini yapmak.,
15- Daire Başkanımız tarafından verilen diğer görevleri yapmak,